torsdag 20 september 2012

Dagen då jag skulle flytta till nytt hem

April 2012 så köpte jag, Marie, lilla Hero av Petra & Stefan Nordin, Flen.
Vi bor nästan grannar med varandra, så resan hem var inte lång med Hero. Vi gick faktiskt hem med honom =)

Hur det kom sig att jag valde just en "kinesisk nakenhund" var att sommaren 2010 var jag hundvakt åt just den rasen, Gizmo & Nero

 
Gizmo & Nero
 
 
Då blev jag kär, för det är en sådan rolig hund & även att det är en liten hund, så är den robust på nått vis.
Men det dröjde till 2012 innan jag fick min egna "kines" & tack vare att Petra kände att hos mig skulle Hero få det bra, så fick jag köpa honom. Han var då nästan 5 mån.
 
Blev kär direkt!!! ♥
 
Första gången vi träffade Hero. Underbara hund ♥
 
Första kvällen hemma, Anton bjuder Hero på ett ben
 
Katten Baileys var intressant
 
Även kaninen Mozart verkade skoj
 
Inget fel på att slappna av i nya hemmet
 
Leo & Hero första kvällen hos oss
 
 
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar